
ТРАЄКТОРІЯ РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Єсіної Яни Валеріївни
Посада - вчитель української мови та літератури.
Освіта - вища.
Стаж роботи - 25 років.
Категорія - спеціаліст.
1. Професійна компетентність
Відповідно до професійного стандарту "Вчитель закладу загальної середньої освіти", моя діяльність зосереджена на наступних компетентностях:
- Предметно-методична компетентність:
- Глибокі знання з української мови та літератури.
- Ефективна організація навчального процесу відповідно до державних стандартів освіти.
- Використання сучасних методик і підходів у навчанні учнів.
- Психолого-педагогічна компетентність:
- Розуміння потреб учнів різного віку.
- Створення безпечного та інклюзивного середовища для навчання.
- Цифрова компетентність:
- Використання інтернет-ресурсів і цифрових платформ для організації уроків та перевірки знань.
- Інноваційна компетентність:
- Запровадження нових форм і методів викладання (проєктні уроки, інтеграція з іншими дисциплінами).
- Загальнокультурна компетентність:
- Залучення учнів до вивчення національних традицій через літературу.
- 2. Мої сильні сторони
- Досвід роботи з обдарованими дітьми.
- Успішне впровадження інтерактивних методів навчання.
- Активна участь у конкурсах, тренінгах і освітніх програмах для професійного зростання.
- Створення творчої атмосфери у навчальному процесі.
3. Хочу змінити
Збільшити інтеграцію цифрових технологій у навчальний процес.
Поглибити роботу з сучасною українською літературою у шкільному курсі.
Розширити участь учнів у міжнародних і всеукраїнських заходах.
4. Топ 3 цілі
Підвищити кваліфікаційну категорію.
Освоїти інноваційні технології для створення інтерактивних уроків.
Покращити результативність учнів на Всеукраїнських і Міжнародних конкурсах та олімпіадах.
5. Мій план досягнення цілей
Етапи Завдання Термін виконання
1. Професійний розвиток Пройти курси підвищення Протягом 2024 року
кваліфікації.
Взяти участь у вебінарах та семінарах До жовтня 2024 року
щодо інтерактивних технологій у викладанні
української мови та літератури.
2. Освоєння цифрових Вивчити конструктор уроків Вересень 2024
технологій на платформі «На урок».
3. Підготовка учнів Підготувати учнів до участі Листопад-грудень 2024 до конкурсів в Міжнародному конкурсі імені Тараса Шевченка та Всеукраїнських олімпіадах.
6. Ресурси для досягнення цілей
- Освітні платформи: Google Classroom , Google Meet, «Всеосвіта», «На урок» для дистанційного навчання .
- Навчальні матеріали, методичні розробки, електронні підручники.
- Досвід колег та супервізія на базі Харківської академії неперервної освіти.
- 7. Показники мого успіху
- Підвищення результатів учнів на олімпіадах та конкурсах.
- Вдосконалення технічної складової уроків.
- Проведення майстер-класів для колег, виступи на методичних об'єднаннях, педагогічних радах, публікації педагогічних матеріалів на онлайн - платформах «Всеосвіта», «На урок».
8. Мої перемоги
- Робота з
обдарованими дітьми (2020/2025 н.р.):
Учні продемонстрували високі результати на всеукраїнських, обласних та регіональних конкурсах, посівши призові місця. - Міжнародні конкурси:
- Постійна участь у XIII Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка та XXIII Міжнародному конкурсі імені Петра Яцика.
- Результати (2022/2023):
- 2022/2023 н.р. Пожидаєва Дар'я, учениця 7 класу – 1 місце.
- Результати (2023/2024):
- Пожидаєва Дар'я, учениця 8 класу – ІІ місце.
- Результати (2024/2025):
- Журба Є.(І місце), Пожидаєва Д. (ІІІ місце) – 9 клас;
- Мулик П. (І місце) – 10 клас.
- Олімпіади:
- Харківська академія неперервної освіти:
- (2020/2021) Мулик Поліна – ІІ місце.
- (2023/2024) Парахін Назар – ІІ місце.
- (2024/2025) Парахін Назар – ІІ місце.
- Інтернет-конкурси:
- Всеукраїнські конкурси на платформі «На урок» та «Всеосвіта».
- Результати (2021–2024): численні перемоги учнів у конкурсах з української мови та літератури.
9. Плани на наступний рік
- Підвищити ефективність підготовки до ЗНО.
- Створити авторський проєкт (цикл інтерактивних уроків з літератури).
- Залучити більше учнів до участі у Міжнародних та Всеукраїнських заходах.
Ця траєкторія спрямована на професійний розвиток, вдосконалення педагогічної майстерності та залучення учнів до освітнього процесу через участь у конкурсах і проектах.