ТРАЄКТОРІЯ РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

Єсіної Яни Валеріївни

Посада - вчитель української мови та літератури.

Освіта - вища.  

Стаж роботи - 25 років.

Категорія - спеціаліст.


1. Професійна компетентність

Відповідно до професійного стандарту "Вчитель закладу загальної середньої освіти", моя діяльність зосереджена на наступних компетентностях:

  • Предметно-методична компетентність:
  • Глибокі знання з української мови та літератури.
  • Ефективна організація навчального процесу відповідно до державних стандартів освіти.
  • Використання сучасних методик і підходів у навчанні учнів.
  • Психолого-педагогічна компетентність:
  • Розуміння потреб учнів різного віку.
  • Створення безпечного та інклюзивного середовища для навчання.
  • Цифрова компетентність:
  • Використання інтернет-ресурсів і цифрових платформ для організації уроків та перевірки знань.
  • Інноваційна компетентність:
  • Запровадження нових форм і методів викладання (проєктні уроки, інтеграція з іншими дисциплінами).
  • Загальнокультурна компетентність:
  • Залучення учнів до вивчення національних традицій через літературу.
  • 2.  Мої сильні сторони
  • Досвід роботи з обдарованими дітьми.
  • Успішне впровадження інтерактивних методів навчання.
  • Активна участь у конкурсах, тренінгах і освітніх програмах для професійного зростання.
  • Створення творчої атмосфери у навчальному процесі.
  • 3. Хочу змінити

  • Збільшити інтеграцію цифрових технологій у навчальний процес.

  • Поглибити роботу з сучасною українською літературою у шкільному курсі.

  • Розширити участь учнів у міжнародних і всеукраїнських заходах.

  • 4. Топ 3 цілі

  • Підвищити кваліфікаційну категорію. 

  • Освоїти інноваційні технології для створення інтерактивних уроків.

  • Покращити результативність учнів на Всеукраїнських і Міжнародних конкурсах та олімпіадах.

  • 5. Мій план досягнення цілей


  • Етапи                             Завдання                         Термін виконання

   1. Професійний розвиток                Пройти курси підвищення                       Протягом 2024 року

                                                                         кваліфікації.    

                                 Взяти участь у вебінарах та семінарах               До жовтня 2024 року

                                               щодо інтерактивних технологій у викладанні 

                                               української мови та літератури.           

  2. Освоєння цифрових      Вивчити конструктор уроків                                    Вересень 2024

       технологій                 на платформі «На урок».           

 3. Підготовка учнів           Підготувати учнів до участі                                        Листопад-грудень 2024                                   до конкурсів    в Міжнародному конкурсі                                                                             імені Тараса Шевченка та Всеукраїнських олімпіадах.   

            6. Ресурси для досягнення цілей

  • Освітні платформи: Google Classroom , Google Meet, «Всеосвіта», «На урок» для дистанційного навчання .
  • Навчальні матеріали, методичні розробки, електронні підручники.
  • Досвід колег та супервізія на базі Харківської академії неперервної освіти.
  • 7. Показники мого успіху
  • Підвищення результатів учнів на олімпіадах та конкурсах.
  • Вдосконалення технічної складової уроків.
  • Проведення майстер-класів для колег, виступи на методичних об'єднаннях, педагогічних радах, публікації педагогічних матеріалів на онлайн - платформах «Всеосвіта», «На урок».
  • 8. Мої перемоги

    • Робота з обдарованими дітьми (2020/2025 н.р.):
      Учні продемонстрували високі результати на всеукраїнських, обласних та регіональних конкурсах, посівши призові місця.
    • Міжнародні конкурси:
      • Постійна участь у XIII Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка та XXIII Міжнародному конкурсі імені Петра Яцика.
      • Результати (2022/2023):
      • 2022/2023 н.р. Пожидаєва Дар'я, учениця 7 класу – 1 місце.
      • Результати (2023/2024):
        • Пожидаєва Дар'я, учениця 8 класу – ІІ місце.
      • Результати (2024/2025):
      • Журба Є.(І місце), Пожидаєва Д. (ІІІ місце) – 9 клас;
      • Мулик П. (І місце) – 10 клас.
    • Олімпіади:
      • Харківська академія неперервної освіти:
        • (2020/2021) Мулик Поліна – ІІ місце.
        • (2023/2024) Парахін Назар – ІІ місце.
        • (2024/2025) Парахін Назар – ІІ місце.
    • Інтернет-конкурси:
      • Всеукраїнські конкурси на платформі «На урок» та «Всеосвіта».
      • Результати (2021–2024): численні перемоги учнів у конкурсах з української мови та літератури.

9. Плани на наступний рік

  • Підвищити ефективність підготовки до ЗНО.
  • Створити авторський проєкт (цикл інтерактивних уроків з літератури).
  • Залучити більше учнів до участі у Міжнародних та Всеукраїнських заходах.

Ця траєкторія спрямована на професійний розвиток, вдосконалення педагогічної майстерності та залучення учнів до освітнього процесу через участь у конкурсах і проектах.

    

                                               

                                                                                          

      


                                    

                                                                                                    


Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати